שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

פתרונות מקצועיים לאבנית במי השתיה

בעולם בו אנחנו חיים קשה מאוד להגיע למצב בו כל מה שנכנס לגוף שלנו הוא נקי לחלוטין מחומרים מסוכנים ומתאים לדרישות ולצרכים של הגוף. יחד עם זאת בייחוד כאשר מדובר במי השתייה שלנו אתם חייבים לעשות את כל המאמצים הנדרשים על מנת ליצור מצב בו אתם צורכים את מי השתייה נקיים ביותר. מסנני המים של חברת תמהיל מאפשרים לכל אדם לקבל מים נקיים מאבנית ברמה גבוהה מאוד.

מהי אבנית?

מי השתייה שלנו הם מים אשר מלאים בחומרים שונים, חלקם חיוניים מאוד למערכות גופינו בעוד חלקם עשויים להזיק ולגרום לנו לסבול מתחלואות שונות.  אחד מהחומרים המסוכנים אשר ניתן למצוא בכל כלי קיבול מתכתי הוא אבנית. אם אתם מוצאים אבנית במים, כנראה מדובר בשאריות של סלע גיר אשר הומס על ידי הגשמים ומצא את דרכו אל מי התהום מהם אנו שותים באופן קבוע.

כיצד ניתן לטפל באבנית?

 כאשר אתם רוצים לטפל שאריות אבנית בתוך הקומקום החשמלי, בצנרת  ואפילו בברז הביתי שלכם אתם רוצים לפרק את שאריות האבנית ולהעמיס אותם בחזרה אל תוך המים. בדרך כלל מדובר בפעולה אשר דורשת שימוש בחומרים חומציים כמו מלח לימון או חומץ ביתי. לצד זאת, כיום ישנה אני יותר ויותר משפחות שבוחרות למנוע מראש את היווצרותם של גושי אבנית בעזרת התקנה של מסנן אבנית לבית. המסנן מבצע באופן קבוע פעולה של ניקוי אבנית ומותיר את מי השתייה שלכם נקיים וראויים לשתייה בכל שלב.

שומרים על מי השתייה נקיים בבית שלכם

 כאשר אתם בוחרים לבצע טיפול באבנית באופן קבוע אתם בעצם מאפשרים לכל בני הבית להנות מי שתייה בריאים הרבה יותר. הימצאותם של חלקיקי גיר במי השתייה עשויה להיות בעלת השלכות בריאותיות על הכליות וגם על השיניים ככה שאתם לא רוצים לחשוף את ילדיכם הצעירים למצב בו הם צוברים אבנית בתוך מערכות גופם. על ידי התקנה פשוטה של מסנן אבנית לבית אתם יוצרים מצב בו אין לכם צורך לחשוש והסינון של שאריות האבנית נעשה באופן טבעי ולאורך כל שעות היממה.

 מוצרי חברת תמהיל מאפשרים לכל משפחה לבחור את המסנן המתאים ביותר לצרכיה. מבין שלל רחב של מוצרים ניתן לבחור מסנן אבנית לבית שישמור על הילדים שלכם בריאים ויאפשר להם לשתות מים טריים ונקיים לאורך כל השנה. לפרטים נוספים קשר עם שירות הלקוחות- התקשרו ל 072-323-0818.

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים