שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

איך מוצאים אינסטלטור מומלץ בקריות?

אינסטלטור מומלץ בקריות היה רלוונטי אם גיליתם פתאום נזילת מים בכיור או אפילו פיצוץ בשירותים. גם במידה ויש לכם הצפה בבית או במשרד, יש סתימה וכל מקרה אחר של תקלת מים, חשוב להזמין תיקוני אינסטלציה במחירים לכל כיס, שירותים מקצועיים של אינסטלטורים מנוסים ובייחוד בקרבה. אך בטח אתם שואלים את עצמכם, היכן יהיה ניתן למצוא איש מקצוע הגון כזה? ובכן, בדקנו ויש לנו את התשובה לכך – הכירו את חברת א.א אינסטלטורים בקריות החברה המומלצת ביותר באזור חיפה והקריות.

אינסטלטור מומלץ בקריות – מדוע חשוב לבחור באינסטלטור עם זמינות גבוהה?

בעיות באינסטלציה יכולות להיות רבות ואין מקום או אדם שלא נתקל בהן מדי פעם, למשל נזילה מטרידה מהברז שאינה פוסקת, כמובן שמתבזבזים סתם מים יקרים. מקרים בהם הברז כלל אינו פועל או זרם המים חלש, וכל מצב אחר בו אינכם מבינים מה קרה ולא יודעים כיצד לפתור זאת. חשוב להזמין את שירותי האינסטלציה הטובים והאיכותיים ביותר במהירות ובמקצועיות ללא כל עיכוב, בזמני המתנה מהירים במיוחד, חשוב לקבל שירות בו תוכלו לקבל את כל התיקונים המקצועיים וכן לתאם את הגעתו של אינסטלטור מקצועי בהקדם האפשרי תוך מינימום זמן המתנה.

האם האינסטלטור מביא חלקים להחלפה במסגרת התיקון?

התשובה היא כן, לאינסטלטור יש מאגר של חלקים להחלפה ולתיקון נזילות. החל מברזים, ניאגרה לשירותים, חלקים לדוד השמש, חלקי צינורות ועוד. עלותו של האינסטלטור כמעט ותמיד לא כוללת את החלקים, דבר המצוין ע"י האינסטלטור במתן הצעת המחיר. ניתן לרכוש את החלקים באופן עצמאי, דבר שיכול להוזיל מעט את המחיר בחלק מהמקרים, אך ללא ספק פחות נוח, בעיקר מפאת העובדה שבעיות בצנרת, בעיקר בעיות מיידיות, הן לא צפויות ורוב הסיכויים שאין ברשות הלקוח את החלקים וגם לא זמן ללכת ולקנות.

חברת א.א אינסטלטור הוקמה על מנת לטפל בכל תקלה איתה אנשים מתמודדים בתחום האינסטלציה, החברה בעלת ניסיון עתיר שנים וטיפלה בהצלחה באינספור מקרים חמורים של נזילות ועוד. אם נתקלתם בבעיה מסוג האינסטלציה אל תהססו לפנות אלינו.

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים