שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

היתרונות הרבים של מילוי טופס מקוון ולא טפסי נייר

ישנם מספר יתרונות לשימוש בטפסים מקוונים, כולל הפחתת המשימות החוזרות ונשנות והיעילות המוגברת הנובעת מכך. ניתן לחסוך זמן על ידי חתימה על מסמך PDF וכמובן לחסוך כסף על חומרים באמצעות שימוש בטופס זה. השימוש בתבניות טפסים דיגיטליים של iforms תהפוך את הפעולות הפנימיות לפשוטות, יעילות ומהירות יותר.

פונקציות מילוי טופס מקוון

טופס 101 מקוון מפשט את התהליך עבור כל הצדדים המעורבים: עובדים חדשים, שחייבים למלא את הטופס עם תחילת העבודה, עובדים נוכחיים, שעליהם למלא טופס מקוון 101 חדש בכל שנה, והחברה, שחייבת לדווח ולבנות מחדש את תשלומי המס עבור כל עובד בכל שנת מס חדשה. ההליך כולו מפושט, יעיל והופך נוח יותר הודות לטופס מקוון של iforms, שמייתר את הצורך בטפסי נייר ובמערכת תיוק מתאימה.

שימוש בטופס בצורתו הדיגיטלית היא השיטה הפופולרית והחסכונית ביותר בזמן. כאשר אתם ממלאים את הטופס, לאחר הזנת הפרטים הדרושים לחצו על כפתור "שלח במייל". המידע שסיפקתם ימולא בצורה נכונה בטופס 101 הסטנדרטי וישלח גם אליכם וגם למעסיק שלכם בדוא"ל. לא ניתן לשלוח את הטופס אם שדות נדרשים נותרו ריקים או אם מידע כלשהו הוזן בצורה לא נכונה. כל השדות הבעייתיים יודגשו באדום ותוצג הודעת שגיאה. אם תמצאו טעויות ותתקנו אותן, תוכלו לשלוח את הטופס מחדש.

איך ליצור עותק PDF לטופס דיגיטלי?

לאחר מילוי טופס מקוון 101 אתם יכולים לעשות אחד משני דברים כדי לראות את הפלט של הטופס לפני שליחתו:

יצירת עותק PDF של הטופס- אתם יכולים להשתמש באותה כתובת דואר אלקטרוני הן עבור שדות העובד והן עבור המעסיק. כך תהיו היחידים שיקבלו את המייל ותוכלו להעביר אותו למעסיק הפוטנציאלי שלכם בזמן שנוח לכם.

ניתן להוריד טופס זה כקובץ PDF והמידע שתשלח יופיע בשדות המתאימים בטופס 101 ריק. גם אם לא סיימת לענות על השאלות, עדיין תוכל לשמור את המסמך כקובץ PDF .

יתרונות המערכת של מילוי טפסים דיגיטליים לעובד

  • זמן המילוי מצטמצם.
  • הימנעות משגיאות וחוסר שלמות בהגשת טופס תוך שימוש באמצעי הגנה לוגיים המוטמעים בטופס.
  • חישוב דרגת מס מדויקת אוטומטית.
  • שימוש במחשב, טאבלט או סמארטפון למילוי הטופס.
  • שליחה אוטומטית של הנתונים למערכת משאבי אנוש ושכר.

מהם יתרונות המערכת עבור החברה?

  • זמני הטיפול בטפסים יתקצרו.
  • עלויות הכרוכות בהדפסה, העתקה, אריזה ומשלוח מופחתות.
  • עותק דיגיטלי מקיף של טופס 101 וכל הטפסים הנלווים שלו.
  • תהליכי מילוי הטפסים של העובדים מוסדרים ומפוקחים ביעילות.

רוצים גם אתם להשתמש בכל היתרונות של טפסים דיגיטליים? הכנסו לאתר של חברת iforms. או צרו קשר דרך המייל [email protected].

קרדיט: Canva

הערך של טופס דיגיטלי 101 עבור העסקים

בעולם התאגידים, קודם כל, זמן הוא כסף. זו אולי קלישאה, אבל זו גם עובדה. השקעה בשירותי טופס 101 מקוון להורדה הוא לא רק הזמן והמאמץ שנחסכים, אלא תפוקה גבוהה יותר פירושה גם פחות כסף שהושקע בגאדג'טים חדשים ומפוארים במקום העבודה. החיסכון בציוד משרדי כמו מדפסות, נייר, פולדרים, ארונות, סורקים, טונרים, דיו ועוד, שעשוי להסתכם באלפי שקלים בשנה, גדל ביחס ישר לגודל המשרד. כמובן, זה מותנה בהגדלת מספר האנשים שמשתמשים במערכת של חברת iforms ובאימוץ טפסים דיגיטליים כמו טופס 101.

מה זה בדיוק "טופס 101" המסתורי הזה?

בעת תחילת עבודה חדשה ומדי שנה לאחר מכן, עובדים חייבים למלא טופס מס 101 למס הכנסה כדי להיות זכאים להנחות מס, זיכויים והקלות להם הם זכאים כחוק. לאחר מכן יש להגיש את הטופס למעסיק לאחר מילויו של העובד. כאשר המידע האישי של עובד משתנה, עליו למלא בקשה חדשה. לידות, גירושים, מעבר דירה ואירועי חיים אחרים מתאימים כדוגמאות למצבים הדורשים מילוי טופס 101 מחדש לצורכי תיאום מס.

מעבר לטופס 101 דיגיטלי המאושר על ידי רשות המיסים מביא לחסכון משמעותי בזמן וכסף, מעלה את שביעות הרצון בקרב כל הגורמים המעורבים, משפר את התיאום בין הגורמים המתאימים ואף יכול לשפר את התדמית הציבורית של החברה באמצעות מודעות לסביבה וקידמה מבחינה טכנולוגית.

ניתן לראות את האינדיקציות של העולם הדיגיטלי והטכנולוגי המתקדם יותר ויותר בו אנו חיים בכל מקום, כולל במקום העבודה. טופס 101 מקוון להורדה, שבעבר יכולתם לקבל אותו רק דרך משאבי אנוש של החברה, זמין כעת באינטרנט וניתן למלא אותו על ידי כל עובד או להוריד אותו בנוחות למחשב שלכם.

אנו משתמשים כעת בטופס המקוון?

אם עובד עומד בקריטריונים מסוימים כמו היותו תושב ישראל, הורה, בעל מוגבלות, הורה יחיד, גרוש, הורה לילדים עם מוגבלות, היותו עולה חדש, סטודנט, ותיק וכו', הוא עשוי להיות זכאים להקלות מס והטבות מהמדינה. ישנן נקודות או יתרונות קבועים מראש להשלמת כל חלק.  טופס 101 מקוון להורדה זמין כעת באינטרנט, שם ניתן למלא אותו במהירות, בקלות ובנוחות או להוריד אותו למחשב ולמלא אותו בהמשך. היתרונות של צורה זו הם רבים. זה מקל על החברה לקבל עובדים חדשים ועל החדשים בחברה ללמוד את דרכם, שכן הטופס עשוי להישלח ישירות לתיבת הדואר הנכנס של מנהל המערכת. כפי שנאמר בעבר, אין סיבה להמשיך במילוי ידני של טפסי 101 בחברה הממוחשבת של היום. מוזמנים ליצור קשר [email protected].

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים