שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

איפה לבחור חנות שטיחים טובה?

משפחות רבות בארץ ובעולם נוהגות לקשט את בתיהם בשטיחים יפים וססגוניים לכלל רחבי הבית. לכל משפחה יש את הסגנון והסטנדרט שלה בכל הנוגע לבחירת שטיחים, בין אם מדובר בסוג המרקם, בצבע שלו, בגודל שלו, בצורה שלו ואם מדובר בשטיח קיר או שטיח רצפה. כך או כך חשוב לקנות את השטיח בחברה איכותית, טובה ובעלת שם כמו בית שטיחי רות. זוהי חברת שטיחים ישראלית ותיקה ומפורסמת הנודעת בשל קטלוג השטיחים המעוצבים הנהדרים שלהם.

חנות שטיחים – כל מה ששווה לדעת

כשבאים לקנות שטיח לבית – חשוב לשאול את עצמנו מה אנחנו רוצים לראות כשאנחנו נכנסים הביתה. הבית שלנו הוא המקום החם והבטוח של כולנו, ואחרי יום עבודה מפרך אנו רוצים לחזור למקום שכיף ונעים לנו להיות בו. השטיח הוא אחד הדברים שעושים את הבית שלנו לכזה. לכן, רצוי להשקיע מחשבה לקראת היציאה שלנו לחנות השטיחים הקרובה. להלן מספר יתרונות לחברת שטיחי "בית שטיחי רות":

  • בית שטיחי רות הינה חברה שאומנות סריגת ועיצוב השטיחים עוברת כבר במשך יותר משלושה דורות. זה רק מעיד על החיבור העצום שלהם לכל מה שקשור לעיצוב ותיקון שטיחים.
  • אצלם תוכלו להתרשם מקטלוג שטיחים מרהיבים ומעוצבים בידי אמנים בעלי שם. תוכלו לבחור אחד מבין עשרות רבות של דגמים וסגנונות. בטוח שתמצאו משהו שימצא חן בעיניכם.
  • לחברה זו שירותי ניקיון, תיקון וטיפול בשטיחים, בין שנרכשו משם ובין שנרכשו ממקום אחר. המומחים שלהם יוכלו לייעץ ולהדריך אתכם בכל הנוגע בטיפול בשטיח ובהתאם למה שאתם צריכים, אם זה ניקיון לכלוך או כל טיפול אחר הדורש התערבות.

שטיחים קונים אצל מקצוענים

אם גם אתם רוצים לפאר את הארמון הפרטי שלכם בשטיח רצפה, קיר, שטיח לסלון או לחדר האורחים, בואו לראות את המגוון העצום שיש לבית שטיחי רות להציע לכם. שם ניתן למצוא שטיחים בסגנון עתיק לצד שטיחים מודרניים וחדש, שטיחים מסיבים טבעיים או מצמר, שטיחים עבים או דקים ועוד. אם נכנסתם לשם קרוב לוודאי שתמצאו משהו שיתפוס לכם את העין. תוכלו ליצור קשר טלפוני עם החברה ולשמוע מה יש להם להציע לכם.

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים