שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

איך להפסיק אובדן שליטה בחיים בגלל התמכרות

התמכרויות מוכרות ונפוצות כבר אינן הבעיה היחידה שאנשים נורמטיביים מתוודעים אליהן כבר שנים רבות. מתברר שיש סוגים שונים של התמכרות שלא מקבלים את תשומת הלב הראויה להן למרות שהן מזיקות לא פחות ואף מסכנות חיים. התמכרות להימורים, לקניות, לתרופות מרשם, להתנהגות שמשבשת חיים וגורמת להפסדים כספיים ואפילו לפירוק משפחות, אלה התמכרויות שסובלים מהן גם אנשים שלא חלמו מעולם על שימוש בסמים או השתכרות. לוקח זמן להכיר בבעיה או להבין שמדובר בכלל בבעיה, אבל כשזה קורה אנשים כאלה זקוקים לתקופת גמילה מרוכזת ואינטנסיבית ועזרה של מכון גמילה במרכז, שמתמחה בהתמכרות כזאת. הטיפול של הגמילה רק מתחיל בשלב הראשוני של התנקות מחומרים או מהתנהגות מזיקה, וממשיך אחר כך בטיפולים ובמעטפת תמיכה שמקבלים גם לאחר שעוזבים את המכון וחוזרים לשגרה. במרכז גמילה רנסנס – ויקטוריה מתאימים לכם את הטיפולים שנחוצים לכם לפי הצרכים שלכם לאחר הטיפול במכון הגמילה והיציאה בחזרה לחיים נקיים מהתמכרות. 

להתנקות מכל החומרים המזיקים

התמכרות לסמים ולתרופות היא התמכרות שמזיקה לכל אדם ובוודאי לאורך שנים כאשר היא יוצאת משליטה. היא מחייבת עזרה ואשפוז על מנת להתנקות ולהתחיל את השלב הבא שבו מטפלים יותר בבעיות שגורמות לאנשים להתמכר לכך בצורה מזיקה. הטיפולים הפסיכולוגיים שנדרשים להם כדי להתמודד עם הבעיות הנפשיות ועם המשברים שיצאו משליטה מותאמים לכם במכון לפי בחירתכם ולפי מה שנחוץ לכם. כדי להצליח עם גמילה מתרופות מרשם, שהן זמינות מאוד, אתם עשויים להזדקק לטיפולים פרטניים תכופים או לטיפול קבוצתי או היעזרות בקבוצת תמיכה שבועית, לפי מה שנראה נכון לצוות הטיפולי.

צוותים מקצועיים לשירותכם

התמכרויות רבות מתפתחות בגלל ואקום שבו מתפקדים מבלי לדעת כיצד לפתור מצוקות שונות. במכוני גמילה אתם יכולים למצוא את אנשי המקצוע שנחוצים לכם ואם נעזרים בכולם מקבלים כלים לחיים ושיטות רבות להתמודד עם כל קושי. משברים ומצוקות לא נגמרים רק משום שאנשים מצליחים להיגמל, אלא נמשכים כל החיים ואם לא מפתחים חוסן נפשי ומקבלים כלים לפתור אותם ללא קביים של התמכרות, הגמילה עלולה להיכשל. בגלל זה מרכז גמילה מציע לכם אנשי מקצוע וצוותים שיכולים להמשיך ללוות אתכם גם הלאה, כאשר אתם חוזרים לשגרה שלכם וזקוקים להתייעצות, לטיפול פרטני, לליבון סוגיות שונות ולתמיכה. מרכז ג מילה רנסנס – ויקטוריה עובד אתכם על כל מה שנחוץ לכם כדי להשתחרר ולהמשיך לקבל ליווי אישי 24 שעות ביממה אם זה נחוץ, כדי לא להשאיר אתכם לבד גם אחר כך. דברו איתנו בכל שעה 1-800-205-077

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים