שעות פתיחה :  

א’-ה’ 08:00-17:00

כתובת :  גוליאלמו מרקוני 25, חיפה

בקרו בפייסבוק שלנו

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

בית דין צבאי

במסגרת מערכת המשפט בישראל קיים מוסד שמתנהל על פי חוקיו ודן את הפעילים בקרבו על פי חוקים שנקבעו במיוחד ועל פי חומרת העבירות הספציפיות של כל מואשם. בית דין צבאי מהווה סמכות עליונה בעולם הצבאי ובה נבדקות העברות הפליליות והכלליות של חיילים בכל הדרגים. החלוקה הפנימית של ההליכים השונים בבית הדין הצבאי היא להליכים פליליים ומשמעתיים, כאשר לכל אחד מהם חומרת ענישה שונה. בית הדין פועל מכוח השיפוט הצבאי משנת 1955. החוקים הללו כוללים גם את ההליך המשפטי, העונשים והליך הדין.

ההתנהלות המשפטית במסגרת בית דין צבאי

קיימת הפרדה בין בית דין צבאי לבין המשפט הכללי בישראל, לכן כל המקרים שנידון בבית דין זה לא נשמרים בתיקו האישי של האדם בחייו האזרחיים, מלבד מקרים יוצאי דופן שבהם האשמה מומרת לדין פלילי גם ברמה האזרחית מחיקת רישום משטרתי חוסר ראיות .

ההליך בבית הדין הצבאי כולל את השלבים הבאים:

  • החייל מציג את עצמו ואת דרגתו בקרב צוות השופטים הצבאיים
  • בית הדין מציג בפני החייל את דבר העברה
  • בשלב זה החייל יכול לקבל ולהודות באשמה, לטעון שאכן היו דברים מעולם, אך הוא לא האחראי להם, או לטעון שלא היו דברים מעולם. בשלב זה זכאי המואשם להיות מיוצג על ידי עורך דין שיציג את טענות הנגד.

בין העונשים שניתן לקבל במסגרת בית הדין הצבאי (על פי החומרה):

  • נזיפה
  • הורדה בדרגה
  • מאסר

עו"ד פלילי ייצוג הולם ואיכותי – גם בבית הדין הצבאי

על מנת להיות נציג של אדם המואשם במסגרת בית הדין הצבאי נדרש אישור מיוחד וניסיון הולם בתחום הפלילים וגם בערכאות המשפטיות השונות. עו"ד פלילי בחיפה מומלץ מהווה את הדוגמא המצוינת לאיש מקצוע המיומן להציג נאשמים בבית הדין המדיני וגם בבית הדין הצבאי ולדאוג לכך שהצדק ייעשה עימם על הצד הטוב ביותר. ניסיונו של עורך הדין מתפרס על פני מעבר ל-20  שנה של התמחויות שונות בסוגי משפטים שונים ומגוונים ומאפשר לו להעניק את הייצוג הטוב ביותר לכל אדם שנזקק להגנה בבית הדין הצבאי או האזרחי כאחד.

תוכן שיווקי נוספים

החברה המובילה בישראל לקידום אתרים החברה המובילה בישראל לקידום אתרים